اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی قایقرانی در شهریور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت قایقرانی استان به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های بالا، اردوی آمادگی تیم ملی را در شهریور ماه برگزار می‌کند.

برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی قایقرانی در شهریور

شهرام احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در سال 91، اظهار داشت: برگزاری اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای شرکت در المپیک 2012 و نیز برگزاری برنامه‌های استعدادیابی از ابتدای سال از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری هیئت قایقرانی استان است.

وی با اعلام این خبر که در شهریور ماه امسال برنامه‌های آمادگی اردوی تیم ملی برگزار می‌شود، افزود: به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری فعالیت این هیئت در رشته آب‌های آرام کایاک و کانا در سد شهر چایی و ائللرباغی در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده است.

احمدی گفت: امسال یکی از بانوان روئینگ استان به نام صحرا اکبری به عضویت تیم ملی نائل شده است و در سال گذشته نیز رویا عباسی وارد تیم ملی شد.

دبیر هیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین امسال سیمین خیاطی‌افشار به عنوان کمک مربی به همراه تیم ملی برای حضور در مسابقات قایقرانی به کشور چین اعزام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های استعدادیابی هیئت قایقرانی استان گفت: کمیته استعدادیابی از سال گذشته برای همه رشته‌ها و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در هیئت قایقرانی راه‌اندازی شده است تا با شناسایی افراد مستعد، آنها را به باشگاه‌های بدنسازی هیئت قایقرانی معرفی ‌کند و آنها برای حضور در تیم ملی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

احمدی ادامه داد: امسال رشته‌های دراگون بت، جت‌اسکی و اسکی روی آب از این هیئت جدا شده و زیر پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.

دبیرهیئت قایقرانی آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور قایقران نقده‌ای در المپیک 2012، خاطرنشان کرد: محسن شادی قهرمان توانا و مستعد روئینگ آسیا برای شرکت در مسابقات المپیک 2012 در لندن حضور دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول