اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

تمرینات تیم ملی قایقرانی در اروند صغیر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری تمرینات تیم ملی قایقرانی در اروند صغیر از فردا خبر داد.

تمرینات تیم ملی قایقرانی در اروند صغیر برگزار می‌شود

علی پورعواد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی که اردوی 60 روزه خود را در آبادان آغاز کرده تمرینات خود را از فردا در اروند صغیر مینوشهر کلید می‌زند.

وی در همین خصوص عنوان کرد: این اردو با همت اداره ورزش و جوانان آبادان و مینوشهر و همین طور سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه برپا شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر از نرسیدن قایق‌های تمرین تیم ملی به منطقه خبر داد و افزود: با توجه به حضور ضریح مطهر مرقد ابا عبدالله‌حسین (ع) در استان و استقبال گسترده مردم ولایتمدار منطقه ترافیک جاده‌ای شکل گرفته و به همین دلیل این قایق‌ها هنوز به منطقه برپایی اردو نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که با توجه به خلوت شدن جاده‌ها این قایق‌ها تا پایان وقت امشب به دست ورزشکاران تیم ملی قایقرانی برسد.

پورعواد در ادامه با اشاره به زمان افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در مینوشهر تصریح کرد: به احتمال زیاد این سالن به همت منطقه آزاد اروند تا قبل از پایان سال‌جاری در اختیار اهالی مینوشهر قرار ‌گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: تمام مراحل ساخت این سالن چند منظوره به پایان رسیده و تنها نصب کف‌پوش آن باقی مانده که بعد از تأمین اعتبار و نصب کف‌پوش این سالن آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای‌پیام/27001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول