اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آزاد در گفت‌وگو با فارس خبر داد

برپایی اردوی تیم ملی قایقرانی در آبادان / ظرفیت‌های آبی منطقه بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آزاد کشور گفت: به دنبال بازدید از امکانات آبی بی‌نظیر آبادان، اردوی تیم ملی قایقرانی در این منطقه برپا می‌شود.

برپایی اردوی تیم ملی قایقرانی در آبادان / ظرفیت‌های آبی منطقه بی‌نظیر است

افشین فرزام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش فارس در آبادان اظهار کرد: پس از بازدید از امکانات آبی آبادان این منطقه را برای برپایی اردویی بی‌نظیر ارزیابی کرده و در نظر داریم اردوی تیم را در آبادان برپا کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های آبی منطقه بی‌نظیر است، افزود: قصد داریم از 15 آذرماه سال جاری اردوی بلند مدتی را در آبادان برپا کنیم و در این اردو از کانال ژیان به‌طول 16 کیلومتر، رودخانه بهمنشیر به‌طول 53 کیلومتر و همچنین پیست منطقه آزاد اروند بهره‌مند شویم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آزاد کشورمان همچنین اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود در آبادان نشان از امکان همه موارد برای توسعه ورزش قایقرانی است.

پیش از این فدراسیون قایقرانی در پی یافتن مکان مناسبی از لحاظ آب و هوایی و جغرافیایی برای برپایی یک اردوی بلند مدت در جهت آماده سازی تیم ملی مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران بود که با کارشناسی‌های صورت گرفته آب‌های آبادان بهترین مکان و زمان برای برپایی این اردوی بلند مدت انتخاب شد.

تیم ملی قایقرانی ایران با شرکت 48 پارو زن آقا و بانو از 15 آذرماه جاری تا پایان سال 91 در پیست‌های یاد شده آبادان برای آماده سازی و حضور در مسابقات آسیایی و جهانی اردو بر پا می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول