اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

طی 8 سال متوالی

کرمان رتبه معلم برتر پژوهنده را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش کرمان گفت: استان کرمان در هشت سال متوالی رتبه معلم برتر پژوهنده در کشور را داراست و این امری اتفاقی نیست.

کرمان رتبه معلم برتر پژوهنده را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان علی مرتضوی صبح امروز در مراسم آغاز هفته پژوهش که در دبیرستان دخترانه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمان هرساله شاهد موفقیت علمی و پژوهشی دانش‌آموزان در جشنواره‌های داخل و خارج از کشور است.

مدیرکل پژوهشکده تعلیم و تربیت ادامه داد: استان کرمانشاه سال متوالی رتبه معلم برتر را در کشور کسب کرده و امسال هم در طرح معلم پژوهنده رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

مرتضوی با بیان اینکه پژوهش زیربنای اقتصاد مقاومتی است، افزود: بعد از تهران و استان فارس، استان کرمان جایگاه سوم را در امر پژوهش دارد و با پژوهش‌سراهای متعدد میزبان دانش‌آموزان با استعداد است.

وی گفت: طرح‌های برگزیده امسال از پژوهش‌سرای نواندیشان سیرجان، پژوهش‌سرای امام‌ محمدباقر (ع) رفسنجان و دو طرح از پژوهشکده تعلیم و تربیت استان کرمان ارائه شده است.

مدیرکل پژوهشکده تعلیم و تربیت تصریح کرد: در جشنواره اختراعات کره‌جنوبی از 13 طرح کشور ایران، دانش‌پژوهان بخش علمی پژوهشی هوا فضای کرمانی با طرح موتور مینی‌جت موفق به کسب مدال نقره شدند.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول