اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز ارومیه به همت ماموران فرماندهی انتظامی ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم فتاح‌علی ظهر امروز در جلسه‌ تبیین این طرح که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: این طرح به مدت سه روز و در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز ارومیه به مرحله اجرا رسید که طی اجرای این طرح کارکنان کلانتری‌های ارومیه در اجرای موفق این طرح نقش زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه این طرح در چند نقطه از شهرستان به ویژه میدان ولایت فقیه و خیابان‌های منتهی به آن و خیابان صمدزاده به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در این طرح یک نفر سارق مغازه، یک نفر قمارباز، هشت نفر تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر و 51 نفر مظنون به سرقت دستگیر شدند و از طرف دیگر ماموران 343 عدد قرص غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه به اجرای موفقیت‌آمیز و رضایت‌بخش این طرح اشاره کرد و بیان داشت: رفع 50 مورد سد معبر و توقیف 13 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات ماموران انتظامی ارومیه در قالب اجرای این طرح است به طوری که روند اجرای این طرح مطلوب ارزیابی می‌شود چرا که ماموران جدیت لازم را در انجام وظایف محوله از خود نشان می‌دادند.

فتاح‌علی با اظهار به اینکه در کنار مقابله با عناوین مجرمانه پیشگیری از وقوع جرم هم در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: لازمه پیشگیری از وقوع جرم همکاری اقشار مختلف جامعه، خانواده‌ها و جوانان است پس باید تعامل بیشتر و همکاری نزدیک‌تری بین مردم و پلیس شکل گیرد و رسانه‌های جمعی نیز به شکل مطلوب در این زمینه همکاری کنند.

این مسئول برای پاکسازی شهر از لوث وجود معتادان متظاهر و متکدیان اظهار آمادگی کرد و ادامه داد: این توان و قدرت در فرماندهی انتظامی ارومیه و کارکنان فعال آن وجود دارد که حداکثر در 48 ساعت جامعه را از وجود چنین افرادی پاکسازی کند، ولی باید هماهنگی لازم بین دستگاه‌های ذی‌صلاح برای تحویل گرفتن و ساماندهی این افراد شکل گیرد.

وی اجرای یک طرح در این زمینه را ضروری دانست و متذکر شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مخدوش کردن وجهه کشورمان در اذهان جهانیان نهایت تلاش خود را می‌کنند لیکن با لحاظ کردن این مسئله که ارومیه دروازه ورود به اروپا قلمداد می‌شود باید فضای عمومی این شهرستان را به شکلی ساماندهی کرد که مسافران خارجی در بدو ورود به خاک ایران اسلامی به کذب بودن ادعاهای مغرضان اعتراف کنند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول