اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اماکن انتظامی چالوس:

به‌کارگیری زنان در واحدهای پذیرایی بین‌راهی ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس گفت: عدم استفاده از کارکنان زن در واحدهای پذیرایی بین‌راهی ابلاغ شده است.

به‌کارگیری زنان در واحدهای پذیرایی بین‌راهی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمود جلاحی بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روسا و اعضای هیئت مدیره تشکل‌های تاسیسات گردشگری مازندران در چالوس اظهار کرد: نیروی انتظامی در بخش مراکز پذیرایی بین‌راهی در سازمان گردشگری و نظام صنفی، ضوابطی را تعریف کرده که لازم‌الاجرا هستند.

وی تصریح کرد: یکی از این ضوابط در رابطه با عدم استفاده از کارکنان زن در واحدهای بین راهی است که باید به‌ صورت دستورالعمل به همه این واحدها ابلاغ و اجرایی شود.

جلاحی دیگر ضوابط که باید واحدهای پذیرایی بین راهی اجرا کنند را رعایت موارد ایمنی عنوان کرد و گفت: عمده افراد سابقه‌دار و مجرم که از محورهای مواصلاتی تردد می‌کنند برای رسیدن به اهداف شوم خود از واحدهای بین راهی استفاده می‌کنند.

این مسئول انتظامی چالوس اضافه کرد: افراد سابقه‌دار در برخی موارد جرم‌های غیراخلاقی نیز مرتکب می‌شوند که ضروری است تا مالکان این واحدها نسبت به این امر هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند.

جلاحی تاکید کرد: مسئولان واحد‌های پذیرایی باید با مشاهد هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند.

وی با تاکید بر برخورد با واحدهای غیرمجاز افزود: همکاری و تعامل رستوران‌داران برای جلوگیری از بزهکاری و ترویج آن در جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.

کارشناس حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت نگاه سازمانی به رعایت موارد لازم الاجرا در رابطه با پروانه کسب گفت: در این راستا دستورالعملی از وزارتخانه صادر شده و ما نیز مکاتباتی را انجام داده‌ایم تا بر اساس آن موارد نسبت به صدور پروانه کسب و یا پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز اقدام شود.

علی قاسمی با بیان اینکه واحدهای بدون پروانه و مجوز باید شناسایی و ساماندهی شوند، تصریح کرد: اتحادیه‌های صنفی ما در سطح واحدهای بین راهی نمی‌توانند پروانه کسب صادر کنند.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول