اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تنکابن خبر داد

برگزاری کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در تنکابن

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی تنکابن از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در تنکابن خبر داد.

برگزاری کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در تنکابن

ولی شمسی در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی با محوریت زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست به خبرنگار فارس گفت: سازمان بهزیستی در حوزه فعالیت‌هایش همواره تلاش می‌کند اصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست را با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط کارشناسان مدنظر قرار دهد و آن‌ها را از نظر درآمد و امور زندگی به استقلال رساند.

وی اظهار داشت: عمده‌ترین برنامه‌های ما در این بخش برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اعطای تسهیلات ویژه به زنان سرپرست خانواده خود سرپرست، تشکیل تعاونی‌های کوچک با مشارکت جمعی آن‌ها و اعطای وام‌های اشتغال خانگی و بهره‌مندی آنان از حمایت‌های ویژه در این بخش است.

وی افزود: در حوزه امور اجتماعی دو کارگاه در قالب کارگاه‌های آموزشی با عنوان‌های «نقش آموزه‌های دینی در تربیت فرزندان» و «آموزش شیوه‌های پیشگیری از بیماری‌های HIV و هپاتیت» که کارگاه اول با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان و کارگاه دوم با همکاری شبکه بهداشت و درمان تنکابن برگزار شد.

شمسی با اشاره به اینکه حوزه امور اجتماعی اداره بهزیستی تنکابن در یک سال اخیر در برگزاری کارگاه‌های و برنامه‌های فرهنگی بسیار موفق عمل کرده است، بیان داشت: تقدیر از 100 زن سرپرست خانوار و خودسرپرست موفق با اهدای هدایای نقدی که از جمله سایر برنامه‌های گردهمایی یاد شده بوده است.

این مسئول یادآور شد: به میزبانی شهرستان تنکابن در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به میزبانی کانون ناشنوایان شهرستان گردهمایی دانشجویان ناشنوای استان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جلسه انعکاس مسائل و مشکلات آنان به مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/86020/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول