اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج:

همه پرسنل بخش زنان بیمارستان امام سجاد یاسوج خانم‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت: اکنون همه پرسنل بخش زنان بیمارستان امام سجاد یاسوج مشتمل بر 25 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

همه پرسنل بخش زنان بیمارستان امام سجاد یاسوج خانم‌ها هستند

 کیان دهراب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تعداد پرسنل بخش‌ زنان در بیمارستان آموزشی امام سجاد «ع» یاسوج اشاره کرد و گفت: تعداد پرسنل آقا و خانم این بخش در گذشته حدود 20 نفر بود که با رویکردی جدید این تعداد را به 25 پرسنل خانم رساندیم.

رئیس بیمارستان آموزشی امام سجاد یاسوج اظهار کرد: برای اولین بار همه پرسنل بخش زنان با رایزنی‌های صورت گرفته با دفتر امور بانوان استانداری به صورت مجزا و با هدف خدمات‌رسانی بهتر و راحت‌تر پرسنل و همچنین رعایت نکات شرعی اجرایی شد.

دهراب‌پور بیمارستان امام سجاد یاسوج را مهم‌ترین مرکز آموزشی، درمانی زنان و زایمان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع و میزان مراجعه ‌کنندگان به این بخش که از بخش‌های مهم و ضروری هر مرکز درمانی بوده سعی بر خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف را داریم.

این مسئول به اتاق مخصوص ویزیت نوزادان در این بخش اشاره کرد و بیان ‌داشت: در بخش زنان پزشکان ملزم به نوشتن نسخه بیمار در دفترچه درمانی فرد حین ترخیص هستند که در صورت هرگونه تخلف یا اعمال قانون گزارشات لازم به مرکز اعلام و مطابق قانون برخورد می‌شود.

دهراب‌پور وضعیت بخش زنان این بیمارستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در افقی روشن شاهد افزایش دیگر بخش‌های مورد نیاز در سطح بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/2571/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول