اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی املش خبر داد

بهره‌مندی 80 درصد روستاهای املش از آب بهداشتی

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی املش گفت: 80 درصد از روستاهای املش با 10 هزار مشترک از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 80 درصد روستاهای املش از آب بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمد علی امیدی در جلسه آبفار این شهرستان درباره آبرسانی به روستاهای املش، اظهار کرد: ساخت یک باب مخزن زمینی 20 متر مکعبی در روستای شبخوس پهلو سفلی با تعداد 18 خانوار و اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گفته وی، یک باب مخزن بتونی زمینی 300 متر مکعبی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال در روستای هلو سرای مجتمع سوخته‌کیش ساخته شد که 852 خانوار از آب این مخزن بهره‌مند شدند.

این مسئول، زمان پایان ساخت مخزن مذکور را از اول فروردین 91 تا پایان آذر جاری ذکر کرد و ادامه داد: بهسازی یک دهنه چشمه و اجرای خط انتقال به طول 5 هزار و 500 متر از جمله اقدامات بود که 139 خانوار روستای «مربو» با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد ریال از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

وی از استقرار یک دستگاه حفاری در روستای «چهارده» املش خبر داد و خاطرنشان کرد: برای حفر یک حلقه چاه عمیق برای تامین کمبود آب آشامیدنی روستاهای چهارده علیا و سفلی، چماقستان، اشکیت، خلیف‌محله، تازه‌آباد چهارده و تازه‌آباد چماقستان، 850 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که با حفر این چاه، برای 539 مشترک، آب آشامیدنی سالم فراهم شد.

انتهای پیام/84001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول