اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب کشور:

مردم باید در محور ولایت حفظ شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب و روحانیان کشور گفت: مردم باید در محور ولایت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شوند.

مردم باید در محور ولایت حفظ شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علی‏زاده ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود که با حضور پایوران رسمی و وظیفه در حسینیه ولیعصر (عج) برگزار شد، به رابطه عاشورا و انتظار اشاره کرد و اظهار داشت: عاشورا تعطیل نشد؛ بلکه پیش نیاز قیام مهدوی است و ما باید این را در دوره انتظار زمینه‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از مدل کربلا و عاشورای امام حسین(ع) بهره گرفت تا زمینه‌ساز واقعی ظهور باشیم و در رکاب مولایمان برای برقراری تمدن اسلامی در جهان قیام کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان کشور با طرح این سئوال که کانون و سرچشمه قدرت و اقتدار کجاست، افزود: ما یک مثلث قدرت داریم که از سه ضلع تشکیل می‌شود که یک ضلع آن بینش، اسلامیت و باورهای ماست.

وی اضافه کرد: ضلع دیگر قدرت حکومت اسلامی، کانون هدایت که مقام ولایت و امامت است، بوده و مردم نیز ضلع سوم و بازوی اصلی و اساسی این مثلث را تشکیل می‌دهند.

علی‏زاده بیان کرد: در انقلاب ما ضلع سوم که مردم باشد؛ نقش کلیدی و اساسی دارند بنابراین مردم باید با توجه به محور ولایت حفظ شوند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان کشور با تأکید بر خدمت به مردم در جامعه اسلامی اظهار داشت: خدمت به مردم در حکومت اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد و باید همه مسئولان به این نکته توجه کرده و درصدد برطرف کردن نیازهای مردم برآیند؛ چرا که حامی و پشتیبان اصلی این انقلاب و نظام مردم در سایه رهبری نظام هستند.

همچنین این نشست پرسش و پاسخ در زمینه مسائل مختلف داخلی و خارجی بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/22493/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول