اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

نعمت ولایت را باید مانند «گوهر» پاسبانی کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از برکت نعمت ولایت، مردم به برکات فراوانی رسیده‌اند و این نعمت را باید چون «گوهر» پاسبانی کنیم.

نعمت ولایت را باید مانند «گوهر» پاسبانی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جلسه شورای قضایی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن کسی است که همه هستی‌اش در راه الهی است.

وی تاکید کرد: در این جامعه قانون برابر شریعت اسلام است و اگر اکنون عده‌ای در کشور مصر شریعت را برای قانون خواستار هستند، شاهد بودند که این کار در جمهوری اسلامی ایران جواب داد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با یادآوری این مطلب که باور و اعتقاد ما این است که با جلو رفتن زمان به ظهور نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: وجود معرفت لازمه زمان ظهور است و در زمان ظهور عقل انسان‌ها بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: توجه به حق نیاز فطری انسان است و این امر تا عصر ظهور ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: دین اسلام که متکی به عقل است باید از مسیر عقلانیت به جامعه معرفی شود و اگر این عملی شد، جامعه به سعادت راهنمایی می‌شوند و اگر چنین نباشد مفاسد و جنایت رواج پیدا خواهد کرد.

به گفته حجت‌الاسلام پورمحمدی، اتفاقاتی که به نام دین در اطراف ما در حال وقوع است، حزن‌انگیز است و اگر می‌گوییم دین عدالت می‌آورد باید روشن کنیم این عدالت کجا ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت دین بیشتر از آنکه به مبلغان تئوری نیاز داشته باشد به مبلغان عملی نیاز دارد و در این مسیر نباید به واسطه تهدید و آزار کوتاه آمد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضا نمی‌گذارد به حقوق مردم و بیت‌المال تجاوز شود و در این مسیر نباید تهدید و آزار مانع از اجرای حق و قانون شود.

اگر دستگاه قضا نشان دهد نمی‌گذارد به حقوق مردم و بیت‌المال تجاوز شود و امنیت برقرار است و ناقضین قانون به سخت‌ترین سرنوشت دچار می‌شوند، پیام‌های امیدبخش و حس مثبتی برای جامعه بشری ایجاد می‌کند.

به گفته وی، دشمنان که اکنون با همه موجودیت و هستی ما درگیر هستند باید تمامی بخش‌ها در این کارزار حضور یابند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: در حال رقم زدن سرنوشتی بزرگ در عرصه جهانی هستیم و مهم آن است بتوانیم در این جبهه‌ها سربلند بیرون بیاییم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان کاهش پرونده‌ها و ارتقای ضریب امنیت را نشانه موفقیت ایران در این عرصه خواند و اظهار داشت: عمل به وظیفه قوه قضائیه در زمینه احقاق حق و رسیدگی به دعاوی، پیشگیری و نظارت این مسئله قابل تحقق است.

انتهای پیام/79001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول