اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

ولایت محمد (ص) از مهمترین نعمات الهی برای مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: ولایت محمد از مهمترین نعمات الهی برای مسلمانان است.

ولایت محمد (ص) از مهمترین نعمات الهی برای مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که در مصلای جمعه شهر تایباد برگزار شد اظهار داشت: از مهمترین نعمات الهی که خداوند به مسلمانان داده ،ولایت محمد و آل محمد(ص) است.

وی افزود: با تلاش و صداقت و اتکا به عنایت خداوند، جذب اعتماد مردم که از دیگر نعمت‌های الهی است حاصل می‌شود و کسانی که برای حسن شهرت در بین مردم تلاش می‌کنند باید رضای الهی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه تایباد از دست دادن دین و اعتقادات را از مسائل غیرقابل جبران خواند و افزود: عمل به واجبات دینی و درک کامل دین و مسائل دینی یک وظیفه شرعی و بر عهده تمام مسلمانان اعم از مرد و زن است.  

خطیب جمعه شهرستان تایباد همچنین به اهمیت نماز و نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: در بین فرایض دینی هیچ فریضه‌ای به اندازه نماز مورد اهمیت واقع نشده و تمام نمازها اقامه نماز جمعه است.

محدثی امام جمعه شهرستان تایباد در خطبه دوم با اشاره به سالگرد شهادت شهید مفتح به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

وی گفت: بدبین کردن دانشگاهیان به روحانیت یکی از حربه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بود که در این راه سعی فراوان صورت گرفت اما افراد آگاهی همچون شهید مفتح با پیروی از راه و آرمان امام (ره) در مسیر روشنگری و اطلاع‌رسانی به دانشگاهیان و پیوند میان حوزه و دانشگاه گام برداشتند و توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

وی افزود: شهید مفتح در راه تحقق بخشیدن به آرمان‌های امام ، ایجاد وحدت میان این دو قشر مهم جامعه را وجهه همت خود قرارداد و سخنرانی‌های ایشان در مسجد دانشگاه در ترغیب نسل روشنفکر و تحصیلکرده به اسلام اثر بسزایی داشت.

 انتهای پیام/70008/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول