اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

شهید تندگویان مصداق کامل یک رزمنده ولایتمدار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: شهید تندگویان مصداق کامل یک رزمنده ولایتمدار و مسئولی خدوم بود و باید یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شود.

شهید تندگویان مصداق کامل یک رزمنده ولایتمدار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: شهید تندگویان مصداق وزیری مردمی، مبارز و رزمنده‌ای ولایتمدار بود که برای پابرجا ماندن صنعت نفت ایران در دوران دفاع مقدس تلاش بسیار زیادی کرد.

وی با اشاره به مظلومیت این شهید بزرگ افزود: این شهید حتی زمان شهادتش مشخص نیست و به این دلیل زمان اسارت وی به عنوان روز تجلیل از مقام شامخ این بزرگوار در تقویم ذکر شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر با اشاره به برخی صفات شهید تندگویان خاطرنشان کرد: روزی که این شهید بزرگ به اسارت رسید از شهرستان ماهشهر عازم خرمشهر شد و من همراه وی بودم و از صفات بارز این شهید می‌توان خدمت‌رسانی شبانه‌روز و تقوای مثال زدنی را نام برد.

سلیمانی افزود: باید فرصت خدمت رسانی به مردم را غنیمت شمرد و از لحظه به لحظه آن برای ادای این تکلیف و وظیفه به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه شوشتر تأکید کرد: مسئولان در راستای رفع مشکلات در سطح شهر تلاش کنند و در مقابل انتقادهای مطرح شده صبر داشته باشند.

وی با بیان احادیثی در این باره گفت: یکی از شاخصه‌های مسئولان صبر و سعه صدر است و باید مسئولان صبر خود را در برابر انتقادها افزایش داده و برای خدمت‌رسانی لحظه به لحظه تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تأکید کرد: حضور در محل کار و پاسخگویی به مشکلات مردم باید در صدر برنامه‌های مدیران باشد و کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

انتهای‌پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول