اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر سیراف:

برنامه‌های تنش‌زا خلاف نظر ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر سیراف گفت: مسائلی که باعث ایجاد تنش می‌شود باید از آن دوری شود و بدون تردید هر برنامه تنش‌زا خلاف نظر ولایت است.

برنامه‌های تنش‌زا خلاف نظر ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف، حجت‌الاسلام صادق عاشوری در خطبه‌های این هفته بندر سیراف با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: از ویژگی‌های انسان مومن و مسلمان پرهیزگاری و دوری از گناه و ناپاکی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی به هفته پژوهش اشاره کرد و افزود: پژوهش و تحقیق در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و در واقع قلم علما از خون شهدا بالاتر است،

امام جمعه بندر سیراف با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد آرامش در کشور خاطرنشان کرد: امروز برای رشد و توسعه کشور بیش از هر چیز به آرامش و ثبات در کشور نیاز داریم و هیچ شخص و گروهی نباید در بر هم زدن آرامش فعالیت کند.

عاشوری ادامه داد: مسائلی که باعث ایجاد تنش می‌شود باید از آن دوری شود و بدون تردید هر برنامه تنش‌زا خلاف نظر ولایت است.

وی بر لزوم خدمت‌رسانی بیشتر و موثرتر به مردم تاکید کرد و یادآور شد: مسئولیت، کرسی خوشگذرانی، راحت‌طلبی و صرفا یک مقام نیست بلکه جایی برای خدمت به مردم است و همه مسئولان موظف هستند شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم فعالیت کنند.

این مسئول به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: منظور از وحدت حوزه و دانشگاه این است که هر دو گروه علمی به صورت هماهنگ و متحد و هم‌سو به تدبیر امور ملت و جامعه اسلامی بپردازند.

امام جمعه بندر سیراف متذکر شد: وحدت فکری، وحدت عملی، احترام متقابل و گسترش فضای دوستی و صمیمیت بین این دو مرکز، ایجاد مجتمع مشترک حوزوی و دانشگاهی، ایجاد شورای علمی و اداری مشترک و مبادله نیروی فکری و علمی از جمله راه‌های به وجود آمدن هرچه بیشتر وحدت حوزه و دانشگاه است.

عاشوری تکامل علم، ناامیدی دشمنان، شتاب در روند پیشرفت و همچنین همکاری و نگاه مثبت را از جمله دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول