اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان:

اهمیت منابع طبیعی از دوران کودکی آموزش داده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: اهمیت منابع طبیعی باید از دوران کودکی به افراد آموزش داده شود.

اهمیت منابع طبیعی از دوران کودکی آموزش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با سازمان دانش‏آموزی این استان گفت: حیات منابع طبیعی به عنوان میراث طبیعی کشور تنها در صورت توجه و حفاظت از آن ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: اهمیت منابع طبیعی باید از دوران کودکی به افراد آموزش داده شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: اگر چه خانواده و الگوهای رفتاری ارائه شده از سوی والدین در این امر نقشی تأثیرگذار دارد؛ اما جایگاه آموزش و پرورش نیز به عنوان یکی از متولیان آموزش کشور انکارناپذیر است.

در این مراسم سازمان دانش‏آموزی استان سمنان به همکاری و تلاش بر عملیاتی کردن کاشت نهال توسط دانش‏آموزان، همکاری در برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و تشکیل گروه‏های ویژه همیار طبیعت متعهد شد.

همچنین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به تهیه منابع آموزشی تبلیغاتی و تأمین مدرسان دوره‌های آموزشی، تهیه جوایز مسابقات فرهنگی و هنری، تأمین اعتبار برای انتشارات آثار دانش‏آموزان، تهیه برنامه‏های رادیویی و تلویزیونی متعهد شد.

این تفاهم‌نامه در 15 ماده تنظیم شد و برای اجرا تا پایان سال تحصیلی جاری به امضای مدیران دو دستگاه منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و سازمان دانش‏آموزی این استان رسید.

انتهای پیام/2249/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول