اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی جاجرم خبر داد

کاهش پرونده‌های تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی جاجرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاجرم گفت: تعداد پرونده‌های متجاوزین و متخلفان به عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

کاهش پرونده‌های تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی جاجرم

مهدی قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاجرم ‌بدون اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه، کاهش شمار پرونده‌ها را به خاطر نظارت‌های قرق‌بانان، مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی‌های انجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع خدادادی منابع طبیعی نیازمند عزم و اراده مدیران است، گفت: با مشارکت مردم همه ساله شاهد کاهش تخلفات در اراضی ملی و منابع طبیعی هستیم.

قدیمی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاجرم در راستای اهداف سازمانی حفظ، توسعه و احیای منابع طبیعی نقش مهمی را برای حفظ این حوزه‌ها داشته است، تصریح کرد: به طور حتم تقویت منابع طبیعی به توسعه پایدار خواهد انجامید.

وی حفاظت از منابع طبیعی را پیش از آنکه در مقایسه با بخش‌های صنعت و خدمات نیاز به سرمایه‌گذاری کلان داشته باشد، نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و بهره‌برداران خصوصی برشمرد.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه تعامل خوبی در این خطه بین دستگاه‌ها و همچنین توسعه آموزش همگانی در سطوح مختلف مدارس، دانشگاه‌ها، مزارع و کارخانه‌ها وجود دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاجرم نقش منابع طبیعی را در ایجاد فضایی مطلوب در جامعه اجتناب‌ناپذیر خواند.

به گزارش فارس، بیش از 80 درصد از وسعت شهرستان جاجرم را اراضی منابع طبیعی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول