اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع طبیعی آذربایجان غربی:

72 درصد منابع طبیعی آذربایجان غربی اراضی ملی هستند

خبرگزاری فارس: معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: 72 درصد از اراضی ملی آذربایجان غربی سند مالکیت دارند.

72 درصد منابع طبیعی آذربایجان غربی اراضی ملی هستند

سید نبی قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 97 درصد از اراضی ملی آذربایجان غربی ممیزی شده که از این تعداد 72 درصد دارای سند مالکیت هستند و مابقی در حال طی مراحل قانونی برای صدور سند مالکیت هستند.

وی با بیان اینکه اعمال حاکمیت دولت جمهوری اسلامی ایران بر عرصه‌های جنگلی، مرتعی و بیشه‌های طبیعی از وظایف مهم سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است خاطر نشان کرد: پس از تفکیک اراضی ملی و مستثنیات اشخاص بر مبنای عکس‌ها و نقشه‌های هوایی تهیه شده در سال‌های 41 تا 47 از اراضی استان و استعلام از اداره ثبت، سند مالکیت اراضی ملی صادر می‌شود.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی آذربایجان غربی افزود: سنددار کردن اراضی ملی حاکمیت دولت بر منابع ملی را تثبیت و زیرساخت‌های اقتصادی برای توسعه آذربایجان غربی را فراهم ‌می‌کند.

قائمی با اشاره به اراضی تحویل و تخصیص یافته به مدیریت امور اراضی تصریح کرد: در هفت ماه نخست سال جاری بیش از 2 هزار و 198 هکتار از اراضی کشاورزی و بیش از 131 هکتار اراضی غیر کشاورزی به مدیریت امور اراضی آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: 94 درصد از اراضی تخصیص یافته کشاورزی و شش درصد باقیمانده اراضی غیر کشاورزی است.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: بیش از 536 هکتار از اراضی آذربایجان غربی برای دریافت سند مالکیت به مدیریت امور اراضی تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام/61001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول