اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر هفته جاری صورت می‌گیرد

سفر نماینده رهبری در امور اهل سنت به کرمان

خبرگزاری فارس: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت به استان کرمان سفر و در شهرستان‌های ریگان، فهرج، کهنوج و قلعه‌گنج دیدارهایی با منتخبان و مردم برگزار می‌کند.

سفر نماینده رهبری در امور اهل سنت به کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به استان کرمان سفر می‌کند و روز چهارشنبه 29 آذر ماه جاری در شهرستان ریگان مورد استقبال مردم قرار گرفته و در مسجد جامع اهل سنت ریگان دیدار مردمی برگزار می‌کند.

اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع تشیع ریگان، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان و فهرج با حضور منتخبان از دیگر برنامه‌های نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت به شهرستان ریگان است.

دیدار با طلاب، منتخبان و فرهنگیان شهرستان کهنوج در حوزه علمیه، دیدار مردمی در مجتمع شبانه‌روزی آموزش و پرورش رمشک شهرستان قلعه‌گنج و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور منتخبان از دیگر برنامه‌های سفر آیت‌الله سلیمانی به جنوب استان کرمان است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول