اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

اهل سنت از گرفتن جشن در 2 ماه محرم و صفر خودداری می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: ماه محرم و صفر برای اهل سنت بسیار مقدس است و 10 روز محرم در ردیف تقدس 10 شب آخر ماه رمضان و ماه ذی‌الحجه است.

اهل سنت از گرفتن جشن در 2 ماه محرم و صفر خودداری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آخوند عبدالکریم جاور در یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار خود متنعم هستند، اظهار داشت: مقام و ارزش شهید در نزد خداوند متعال بسیار بالا است و این وعده الهی است.

اهل سنت از گرفتن جشن در دو ماه محرم و صفر خودداری می‌کنند

وی با تسلیت ایام محرم به ارادت اهل سنت به اباعبدالله حسین (ع) اشاره کرد و اذعان داشت: ماه محرم و صفر برای اهل سنت بسیار مقدس است و 10 روز محرم در ردیف تقدس 10 شب آخر ماه رمضان و ماه ذی‎الحجه است که گرفتن روزه، دادن انفاق در آن توصیه شده و اهل سنت از گرفتن جشن در دو ماه محرم و صفر خودداری می‌کنند که نشانه مودت و احترام اهل سنت به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به اینکه فضائل و کرامات اهل بیت پیامبر (ص) و مودت به آنان در بیش از 100 آیه قرآن و نیز 44 حدیت نبوی آمده است افزود: اهل سنت نیز با توجه به این آیات و احادیث، مودت و احترام به اهل بیت نبی مکرم اسلام را در دل و جان خود دارند.

حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه محکوم است

آخوند جاور با بیان اینکه معنویت اسلام قدرت دشمنان را متزلزل خواهد کرد و به نابودی خواهد کشاند خاطر نشان کرد: حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و کشتار، کودکان و زنان مسلمان در مقابل سکوت مجامع جهانی محکوم است.

محبوبیت نبی مکرم اسلام در میان مسلمانان بیشتر شد

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین با اعلام محکومیت اهانت به ساحت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اذعان داشت: با این رویدادها محبوبیت نبی مکرم اسلام در میان مسلمانان بیشتر شده و پیام لبیک یا رسول‎الله در سراسر دنیا بلکه در بلاد اسلامی باعث شده هیمنه استکبار به لرزه درآید و به وحدت مسلمانان افزوده شود.

وی برگزاری یادواره شهدای با شرکت ائمه جمعه و جماعات، مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این یادواره را نشانه وحدت و اتحاد امت رسول گرامی اسلام در این شهرستان دانست.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول