اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خبر داد

رونمایی از تارنمای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان از رونمایی تارنمای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان خبر داد.

رونمایی از تارنمای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، تارنمای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، رونمایی شد.

امام جمعه زاهدان در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم این نهاد با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با استفاده از ابزارهای لازم در زمینه اهداف عالیه نهاد منتصب مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرت در تحکیم وحدت و حفظ دستاوردهای نظام از هیچ کوششی فروگذار نکند.

مسئول دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم که با حضور پرسنل این نهاد برگزار شد با اشاره به ربع قرن فعالیت در عرصه‌های فرهنگی طی سخنانی به دستاوردهای این مجموعه  پرداخت و گفت: مدیران، مسئولان و پرسنل این نهاد با تلاش خود سهم بسزایی در پیشرفت عرصه‌های فرهنگی و ایجاد تقریب بین مذاهب اسلامی با برگزاری همایش‌ها و نشست‌هایی بین اندیشمندان و علمای فرقین در استان داشته‌اند.

حجت‌الاسلام احمد براتی افزود: شرایط کنونی منطقه و تلاش دشمنان نظام و انقلاب در برهم زدن اتحاد و همدلی مردم منطقه می‌طلبد این مجموعه در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی هوشیارانه بر ادامه راه خود استوارتر از گذشته قدم بردارد.

وی هدف از راه‌اندازی وب سایت نهاد را معرفی فعالیت‌های نهاد و ارائه خدمات بهتر به جامعه اهل سنت عنوان کرد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول