اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اندیشکده دین و زندگی ارومیه:

بزرگداشت حاج شیخ اسماعیل صاحب‌الزمانی در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اندیشکده دین و زندگی ارومیه گفت: بزرگداشت حاج شیخ اسماعیل صاحب‌الزمانی از چهره‌های برتر دینی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

بزرگداشت حاج شیخ اسماعیل صاحب‌الزمانی در ارومیه برگزار می‌شود

جلیل نوری واحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیست و ششمین نشست اندیشکده دین و زندگی ارومیه با موضوع بزرگداشت حاج شیخ اسماعیل صاحب‌الزمانی از مشاهیر و مفاخر دینی و قرآنی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نشست 14 دی ماه سال جاری همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دینی استان برگزار می‌شود.

نوری واحد، شناسایی و معرفی چهره‌های شاخص معنوی، تبیین سیره و سلوک رفتاری و اخلاقی مشاهیر دینی برای نسل جوان و بازشناسی هویت فرهنگی با تکیه بر داشته‌های بومی و ملی را از جمله اهداف برگزاری این بزرگداشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان عموماً بیشترین قشر استقبال کننده از موضوعات و مباحث سیاسی هستند، بر لزوم توجه و تغذیه فکری و فرهنگی مناسب این قشر از سوی متولیان امر تاکید کرد و گفت: فراخوان حضور دانشجویان در این نشست به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاهی و حوزوی ارومیه ارسال شده است.

انتهای پیام/61001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول