اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش:

مراسم بزرگداشت «آیت‌الله مهدوی» در آبپخش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید جواد مهدوی مرتضوی از روحانیون برحسته جنوب کشور در آبپخش خبر داد.

مراسم بزرگداشت «آیت‌الله مهدوی» در آبپخش برگزار می‌شود

محمدرضا دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: معرفی شخصیت‌های برجسته دینی به جامعه و به ‌ویژه نسل جوان ضروری و تجلیل از آنان وظیفه‌ای همگانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: شخصیت‌های دینی و مذهبی برجسته، گنجینه غنی از معرفت و فرهنگ دین هستند که برای حفظ و اشاعه زیرساخت‌های اعتقادی جامعه زحمات زیادی کشیده‌اند.

دهقانی بیان داشت: نهادینه کردن باورهای دینی و فرهنگی و بسترسازی بیشتر برای ترویج و اشاعه آن در جامعه از مسائل مهمی است که مسئولان در تمامی عرصه‌ها، خصوصا مسئولان فرهنگی باید با جدیت و اهتمام فراوان در راستای آن کوشا باشند.

وی با اشاره به نقش علمای دینی در هدایت جامعه اضافه کرد: علمای دینی و روحانیت شیعه در طول تاریخ، همواره به حراست از منابع و متون دینی پرداخته و نقش مهمی در هدایت جامعه داشته و دارند.

این مسئول اذعان داشت: آیت‌الله سیدجواد مهدوی‌مرتضوی از علمای برجسته جنوب کشور و استان بوشهر از شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و مذهبی آبپخش است و معرفی شخصیت این بزرگوار به نسل جدید بسیار ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: آیت‌الله مهدوی از شخصیت‌های مبارز و موثر در انقلاب اسلامی بوده و برگزاری مراسم یادواره آیت‌الله مهدوی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در سال جاری است.

دهقان ابراز داشت: توجه به زوایای شخصیتی و فعالیت‌های انقلابی این عالم جلیل‌القدر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویکردهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در این مراسم است.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول