اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

کتاب اروند تا ارمند در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب از اروند تا ارمند امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد رونمایی شد.

کتاب اروند تا ارمند در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این استان، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با یک غرفه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی مربوط به این حوزه را ارائه کرده است.

خسرو محمدی افزود: امروز کتاب از اروند تا ارمند، زندگینامه شهید هوشنگ منصوری توسط استاندار چهارمحال و بختیاری رونمایی و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

محمدی از ارائه 18 پایان نامه دانشجویی در سال‌جاری در این استان خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر طبق دستورالعمل مرکزی تقریبا امسال 18 پایان نامه و سه طرح پژوهشی در اختیار محققین قرار داده است.

وی بیان داشت: سالانه یک فراخوان در دانشگاه و مراکز علمی منتشر و پس از جذب پایان نامه‌ها در کمیته تحقیقات و مطالعات استان و تهران ارزیابی و طرح‌هایی که پذیرش می‌شوند در صورتی که 75 به بالا نمره گرفته باشد، عملیاتی و اجرا می‌شوند، این طرح‌ها اغلب در حوزه ایثار و شهادت است.

محمدی از اعطای تسهیلات به طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های پژوهشی از 40 میلیون ریال تسهیلات و پایان‌نامه‌هایی که نمرات بالا کسب کنند از 10 تا 20 میلیون ریال تسهیلات برخوردار خواهند شد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کتاب شاهد اندیشه از جمله مجله‌های الکترونیکی ایثار است که در آن آخرین دستاوردهای پژوهشی کشور در این مجله انتشار داده می‎شود.

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و جمع کثیری از ادارات و ارگان‌های استان در مرکز آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد گشایش یافت.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول