اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگی سوره برگزار می‌شود

فصل سوم شب طنز خنداند با رونمایی کتاب نصفهان دو

خبرگزاری فارس: مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان گفت: دوشنبه فصل سوم شب طنز خنداند با رونمایی کتاب نصفهان دو در مجتمع فرهنگی سوره برگزار می‌شود.

فصل سوم شب طنز خنداند با رونمایی کتاب نصفهان دو

پیام پورفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فصل سوم شب طنز خنداخند، به همت دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با حضور طنز دوستان و طنزپردازان اصفهانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه طنزپردازان برتر استان اصفهان اقدام به طنزخوانی می‌کنند که از بخش‌های ویژه آن می‌توان به رونمایی از کتاب نصفهان دو (کتاب طنزآوران اصفهان) به همراه فروش این کتاب اشاره کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: از دیگر برنامه‌های این برنامه حضور و شعرخوانی اکبر اکسیر پدر شعر فرانو به عنوان مهمان ویژه، تقدیر از مهدی تمیزی مؤسس دفتر طنز حوزه هنری اصفهان است.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه تا کنون دو برنامه خنداخند برگزار شده است، اضافه کرد: دو فصل قبلی خنداخند بسیار در خور و با کیفیت برگزار شد و سطح مناسبی از طنز را برای مخاطبان عام به نمایش گذاشت و مورد استقبال بسیاری از طنزپردازان قرار گرفت.

وی گفت: تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه که ساعت 18 و 45 دقیقه بعدازظهر روز دوشنبه سه مهر سال جاری برگزار می‌شود، در سالن سوره خیابان آمادگاه شرکت کنند.

پورفلاح در ادامه به برگزاری کارگاه تخصصی طنز با حضور اکبر اکسیر اشاره و اظهار کرد: این کارگاه با محوریت شعر طنز فرانو برگزار می‌شود، و در آن کارگاه شعر نوی طنز و ساختار اصلی آن بیان و اصول اولیه ادبیات طنز مطرح می‌شود.

به گزارش فارس علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه می‌توانند از امروز بعدازظهر یکشنبه دو مهرماه تا فردا صبح (سه مهرماه) با شماره تلفن 6624300 دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان تماس بگیرند.

گفتنی است، این برنامه از ساعت 10 صبح تا  13بعدازظهر روز دوشنبه سه مهرماه در خانه هنرمندان اصفهان واقع در پارک ایثارگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول