اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی لامرد صورت گرفت

رونمایی از کتاب میراث فاطمه(س)

خبرگزاری فارس: در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد از کتاب میراث فاطمه(س) رونمایی شد.

رونمایی از کتاب میراث فاطمه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد که به ریاست حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی و با حضور تمام اعضا در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد از کتاب میراث فاطمه(س) که مرتبط با موضوع حجاب و عفاف است و به قلم موسی هنرپیشه از نویسندگان و جانبازان شیمیایی شهر لامرد تهیه و به سفارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لامرد منتشر شده بود، رونمایی شد.

موسی هنرپیشه در این جلسه پیش از آغاز رونمایی از کتاب میراث فاطمه(س) در سخنانی اظهار داشت: کتاب میراث فاطمه (س) با موضوع حجاب و عفاف به سفارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لامرد و با همکاری موسسه فرهنگی فانوس وصال منتشر شد.

وی افزود: احساس فراوان می‌شد که نسل جوان امروز باید با تمام مسائل مربوط به حجاب و عفاف هر چه سریع‌تر آشنایی بیشتر پیدا کند.

این نویسنده لامردی با بیان اینکه این کتاب در دو هزار نسخه و در 80 صفحه منتشر شده است، گفت: کتاب میراث فاطمه(س) شامل چهار فصل بوده که در فصل اول آن به حجاب و عفاف از دیدگاه قرآن و سنت پرداخته شده است و در فصل دوم پاسخ به شبهات حجاب و عفاف بوده و فصل سوم نیز با عنوان پیام بهشت نگاهی به وصیت‌نامه‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان شهرستان‌های لامرد و مهر دارد.

وی ادامه داد: در آخرین فصل این کتاب به آرای فقها در احکام پوشش و حجاب اشاره شده است.

به گزارش فارس، موسی هنرپیشه از جانبازان شیمایی هشت سال دفاع مقدس بوده که هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از اساتید دانشگاه‌های لامرد فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول