اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی خبر داد:

رونمایی از کتاب 88 شعر رضوی

خبرگزاری فارس: معاون آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: کتاب 88 شعر رضوی که مجموعه 88 شعر برجسته از شعرای برگزیده معاصر است امشب در شب شعر ملکوت رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب 88 شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی سرریز امشب در شب شعر ملکوت اظهار کرد: شب شعر ملکوت برنامه مناسبتی برای میلاد با سعادت امام رضا (ع) است که مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌کند.

معاون آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی افزود: در شب شعر ملکوت استا‌دانی چون استاد بهمنی، شرافت، بیابانکی، بیگی حبیب‌آبادی و حبیبی کسبی به همراه شعرای مشهد که از انجمن ادبی شعر رضوی هستند شرکت می‌کنند و اشعار سروده شده غالباً در مدح و ثنای حضرت رضا (ع) است.

سرریز با اشاره به آثار رونمایی شده در شب شعر ملکوت گفت: امشب از شش کتاب رضوی مانند کتیبه‌های مسجد گوهرشاد، از پشت پنجره، کتاب 88 شعر رضوی که مجموعه 88 شعر برجسته از شعرای برگزیده معاصر است و دو کتاب کودک رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین از بزرگترین تابلوی نقاشی خط جهان اثر علیرضا بهدانی که 114 متر و 114 قطعه است و مشتمل از سوره یاسین می‌باشد، رونمایی می‌شود.

معاون آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی افزود: از اثر موسیقایی مؤسسه با عنوان فنا که شاعر آن محمود حبیبی کسبی و خواننده معروف تاجیک به نام دولتمند که با لحظه تاجیکی برای علاقمندان فارسی‌زبان اجرا شده رونمایی می‌شود و پس از رونمایی در اختیار سازمان صداوسیما برای پخش از رسانه ملی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول