اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

حوزه‌های علمیه پرچم‌دار صیانت از ارزش‌های الهی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: حوزه‌های علمیه پیوسته پرچم‌دار پاسداری و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی بوده‌اند.

حوزه‌های علمیه پرچم‌دار صیانت از ارزش‌های الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی در نشستی با طلاب و روحانیون حوزه امام صادق (ع) جیرفت اظهار داشت: حوزه‌های علمیه پیوسته پرچم‌دار پاسداری و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی بوده‌اند.

وی افزود: آنها امروز هم باید با هوشیاری کامل مراقب سربازان جنگ نرم دشمن باشند که تلاش می‌کنند با زیر سئوال بردن ارزش‌های دینی و انقلابی زمینه را برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.

موسوی با بیان اینکه شهرستان جیرفت ظرفیت بسیار بالایی در اطلاع‌رسانی و ساخت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارد از تولید و ساخت چند برنامه از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در حوزه علمیه شهرستان جیرفت خبر داد.

حجت‌الاسلام شهدادنژاد رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت نیز از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در زمینه ساخت برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: این برنامه‌ها نقش بسیار مهم و اساسی در فرهنگ‌سازی جامعه دارد.

انتهای پیام/2446/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول