اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

وزارت ارشاد مطبوعات لرستان را بیشتر حمایت کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارشاد مطبوعات لرستان را از لحاظ مالی مورد حمایت بیشتر خود قرار دهد.

وزارت ارشاد مطبوعات لرستان را بیشتر حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی در مراسم افتتاح سرای روزنامه‌نگاری لرستان که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خرم‌آباد افتتاح شد، ضمن تقدیر از زحمات معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: استان لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد با وجود اینکه افراد اهل فرهنگ فراوانی دارد، اما متاسفانه در عرصه فرهنگ مملکت به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی افزود: استان لرستان امروز در عرصه افراد اهل قلم حرف برای گفتن دارد که انتظار داریم مسئولان مربوطه به ویژه معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در این زمینه تلاش خود را دوچندان کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر روزنامه‌نگاران و خبرنگاران لرستانی قشر جوان هستند و علاقه زیادی به این امر دارند، اما متاسفانه از لحاظ آموزش در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم بحث آموزش روزنامه‌نگاران لرستانی جزء برنامه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گیرد.

آقامحمدی در ادامه خطاب به روزنامه‌نگاران گفت: قلم دارای ارزشی است که خدای متعال به آن قسم خورده و نباید این ارزش با یک آگهی از بین برود.

وی خطاب به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: بیشتر روزنامه‌نگاران لرستانی دارند از جیب خود خرج می‌کنند و این افراد نیازمند حمایت ویژه وزارت ارشاد هستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان لرستان این آمادگی را دارند که در کنار وزارت ارشاد در بحث بیمه خبرنگاران، وام‌های کم‌بهره، وام مسکن خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.

دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران استان لرستان با حضور محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سرای روزنامه نگاران ایران، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس و مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان افتتاح شد.

در این مراسم با حضور محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از سه کتاب پژوهشی در حوزه روزنامه‌نگاری رونمایی شد.

همچنین افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی مطبوعات لرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول