اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

سهم وزارت ارشاد در بودجه سال آینده افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: سهم وزارت ارشاد در بودجه سال آینده افزایش یابد.

سهم وزارت ارشاد در بودجه سال آینده افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، عبدالوحید فیاضی عصر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل ارشاد استان که به میزبانی ارشاد نور در این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: ولایت به عنوان جان مایه فرهنگی و هنری باید به جامعه و نسل جوان انتقال داده و تبیین شود.

وی تصریح کرد: ارشاد باید قدرت انتقال ارزش‌ها را به عموم داشته باشد تا موفق شود و چون مدیریت این بخش با مدیریت مثلا بخش کشاورزی فرق می‌کند، آنجا می‌توان با سنجش متراژ، میزان تولید و برداشت و برخی اقدامات اینچنینی ارزیابی و عمل کرد اما توسعه فرهنگی قابل سنجش و متراژ نیست.

فیاضی اذعان داشت: مطالبه فرهنگی جوانان ما افزایش یافته و روزبه‌روز فراتر می‌رود و ما وظیفه داریم پاسخگوی مطالبات به حق فرهنگی آنان باشیم و خلأ موجود را رفع کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز دیگر نمی‌توان به سبک و سیاق 20 سال قبل ارشاد را اداره کرد، با تهاجم فرهنگی دشمن باید با راه‌ها و راهکارهای فرهنگی مقابله کنیم.

وی اذعان داشت: متاسفانه آنچه که باید و شاید به مسئله فرهنگ توجه نشده، اگر از نمایندگان بپرسید کدام وزارتخانه زیربنایی است شاید پاسخ دهند مثلا راه و شهرسازی اما به نظر من وزارتخانه‌های ارشاد و آموزش و پرورش از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین وزارتخانه‌ها هستند که اگر درست عمل شود نیازی به اختصاص بودجه برای دستگاه انتظامی و قضایی نیست.

فیاضی افزود: در بودجه سال آینده برای وزارت فرهنگ و ارشاد انتظار سهم خوبی داریم و حتما دفاع خواهیم کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهرستان نور ابراز داشت: نور نیازمند مراکز فرهنگی و هنری در چمستان، رویان، ایزدشهر و مرکز شهرستان است و عنایت ویژه اداره کل و وزارتخانه را می‌طلبد.

انتهای‌پیام/86023/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول