اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی آبیک خبر داد

چاپ نشریه «هویت ملی» و «واگرایی‌های قومی» در دستور کار ارشاد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: چاپ نشریه هویت ملی و واگرایی‌های قومی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

چاپ نشریه «هویت ملی» و «واگرایی‌های قومی» در دستور کار ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمد حسین نصیری امروز در جلسه کارگروه فرهنگ، امور اجتماعی و صیانت از حریم شهروندی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با رفع موانع موجود به دلیل تأثیراتی که مسائل فرهنگی در زندگی مردم دارد، نشریه تخصصی صرف هویت ملی و واگرایی‌های قومی در شهرستان آبیک به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک مسئولیت کمیته همبستگی و هویت ملی را بر عهده دارد تاکنون از 12 عضو تنها سه عضو گزارشات خود را به این کمیته ارائه داده‌اند که انتظار داریم مابقی کمیته‌ها نیز گزارش‌های انجام شده خود را در زمینه همبستگی و هویت ملی ارائه دهند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به آسیب‌ها و تهاجم فرهنگی وارده از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه مردم به ویژه نوجوانان و جوانان می‌طلبد که مسئولان با ارائه برنامه‌های فرهنگی مدون، برنامه‌ریزی شده و مطلوب در راستای گسترش هرچه بیشتر و بهتر سطح فرهنگی شهرستان گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اذعان داشت: با همکاری دانشگاه‌های شهرستان آبیک در آینده فراخوان مقاله‌ای با عنوان همبستگی ملی، واگرایی‌های قومی،‌ انحرافات فرهنگی و شیطان پرستی صورت خواهد گرفت که امیدواریم با رفع مشکلات و موانعی که وجود دارد هرچه زودتر این امر تحقق یابد.

نصیری خاطرنشان کرد: متأسفانه طی تحقیقات به عمل آمده در شهرستان آبیک برخی از آسیب‌های اجتماعی مبنی بر وجود فرق و شیطان پرستی وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولان مربوط بتوانیم در راستای رفع این معضل در شهرستان گامهای مؤثری برداریم.

وی بر اولویت قرار دادن برخی از تبلیغات شهری در سطح شهر آبیک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی شهرداری تأکید کرد و افزود: برخی از تبلیغات نیازی نیست که در سطح شهر صورت گیرد.

انتهای پیام/77006/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول