اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خداحافظی از واحد مطبوعات در ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

سالار احمدی رئیس ارشاد اسلامی یاسوج شد

خبرگزاری فارس: مدیر واحد مطبوعات ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سکان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد را در دست گرفت.

سالار احمدی رئیس ارشاد اسلامی یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرشید شهابی امروز در جلسه تودیع خود در فرمانداری شهرستان بویراحمد با اشاره به فعالیت سه ساله در این دستگاه اظهار کرد: خود را خدمتکاری از جنس مردم دانسته و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا رضایت خداوند و خلق او را جلب کنم.

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد به ارتقاء رتبه ارشاد اسلامی استان از 28 کشوری به 4 اشاره و بیان کرد: بی‌شک چنین موفقیت بزرگ و چشمگیری نشان از فعالیت‌های دلسوزانه و تلاشگرانه دست‌اندر‌کاران این حوزه دارد.

وی رمز موفقیت هر مدیری را مردمداری دانست و گفت: بی‌شک هر آمدنی را رفتنی به همراه خود دارد پس خوشا به حال کسانی که در را خدمت به خلق از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

شهابی به تشریح فعالیت خود طی دوران فعالیتش اشاره و عنوان کرد: در طی مسئولیت خود 24 نمایشگاه کتاب در مکان‌های مختلف شهر با تخفیف  10 تا 50 درصد به نمایش عموم گذاشتیم.

این مسئول سابق فرهنگی در ادامه افزود: 230 میلیون یارانه نمایشگاه کتاب سال 90 بود که مبلغ 396 میلیون تومان فروش طی 10 روز برگزاری این نمایشگاه را به خود اختصاص دادیم.

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد به کانون‌های آگهی، تبلیغاتی و چاپخانه‌های موجود در شهر یاسوج اشاره کرد و بیان داشت: با مشخص کردن شرایط کاری برای چاپخانه‌ها و تعیین وظیفه برای روزنامه‌نگاران ساماندهی این حوزه کاری را در برنامه اولویت‌بندی شده خود قرار دادیم.

وی به تعداد مراکز فرهنگی موجود در سطح شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: در اوایل حضور خود در این حوزه تعداد کل فروشگاه‌های فرهنگی 5 مورد بود که این آمار به 14 فروشگاه با محورهای خاص ارتقاء پیدا کرد.

شهابی از کشف و ضبط چند‌ مرکز فروش سی‌دی‌های غیرمجاز سخن گفت و افزود: در طی سه سال امحای 98 مرکز فروش سی‌دی‌های غیر مجاز را داشتیم که موفق شدیم تعداد 200 هزار دیسک را جمع آوری و امحا کنیم.

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد در ارتباط با حوزه قرآن و مؤسسات قرآنی خاطرنشان کرد: در این مدت 23  مورد مؤسسه راه‌اندازی کردیم که از این تعداد 14 مورد مؤسسه فعال، 6 مورد غیر فعال و مابقی در مناطق روستایی به صورت مقطعی در حال فعالیت می‌باشند.

وی در ادامه افزود: هم‌اکنون 28 حافظ قرآن در سطح شهر یاسوج داریم که در این مدت هیچ‌گونه کوتاهی در حق آن‌ها نداشتم چرا که آن‌ها را سرمایه معنوی این استان و انقلاب می‌دانستیم.

شهابی در ارتباط با جشنواره‌های برگزار شده طی سال‌های اخیر یادآور شد: در این سال‌ها برگزاری جشنواره‌های مهمی از جمله جشنواره رضوی، دهه ولایت و دهه کرامت را در پرونده خود به ثبت رساندیم.

انتهای پیام/2571/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول