اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ستاد اجرایی فرمان امام‌ خمینی (ره):

ارایه خدمت هدف اصلی ستاد اجرایی امام است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد فرمان اجرایی امام‌ خمینی (ره) گفت: ارایه خدمت هدف اصلی ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در مناطق محروم است.

ارایه خدمت هدف اصلی ستاد اجرایی امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین جلیل بشارتی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از واحد ‌آموزشی طرح برکت بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: ارایه خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته از اهداف اصلی ستاد فرمان اجرایی امام‌ خمینی (ره) بوده که با جدیت ویژه‌ای در حال انجام و پیگیری است.

مشاور رئیس ستاد فرمان اجرایی امام‌ خمینی (ره) بابیان اینکه امور تندرستی در جامعه کنونی بسیار مهم و مورد توجه است، افزود: لازم است تا والدین به فرزندان اهمیت تحصیل و تهذیب را آموزش داده و برای جبران و قدردانی از زحمات مسئولان و به‌ویژه معلمان و آموزگاران خویش با جدیت درس خوانده و درحفظ و نگهداری محیط داخلی مدرسه نیز حد‌اکثر سعی و تلاش خویش را به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ تولید ملی باید تا پایان سال جاری هرچه بیشتر محقق شود که دراین راستا لازم است، تمام مسئولان و مردم با یکدیگر بسیج شده و گوش به فرمان رهبری در راستای استقلال و توسعه بیشتر نظام اسلامی گام‌های مؤثر و کیفی‌تر بردارند.

انتهای پیام/77005/ق/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول