اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ساخت مسکن مهر بزرگ‌ترین خدمت دولت به محرومان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ساخت مسکن مهر بزرگ‌ترین خدمت دولت به محرومان و مستضعفان است.

ساخت مسکن مهر بزرگ‌ترین خدمت دولت به محرومان است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در حاشیه افتتاح مسکن مهر مازندران که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: ساخت مسکن مهر بزرگ‌ترین خدمت دولت به محرومان و مستضعفان است.
وی تصریح کرد: ساخت مسکن مهر خدمت بزرگی بود که در دولت نهم و دهم پایه‌گذاری شد که اجرای کامل این طرح می‌توان به پیشرفت و آبادانی کشور منجر شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه باید برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید به مرحله‌ای برسد که الگو مناسبی برای همه کشورهای اسلامی باشد.
طبرسی با اشاره حضور رئیس جمهور در مراسم مرحوم کردان از این مسئول از دست رفته جمهوری اسلامی ایران به عنوان کردان، کاردان یاد کرد و گفت: حضور رئیس جمهور در دومین سالگرد مرحوم کردان نشان از توجه رئیس جمهور به انسان‌های فرهیخته است.
 
* اختصاص 1200 هکتار برای ساخت پارک جنگلی در ساری
در ادامه سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران نیز از واگذاری جنگل یک هزار و 200 هکتاری برای ساخت پارک جنگلی در اختیار شهرداری ساری خبر داد و اذعان داشت: ساری از داشتن پارک جنگلی مناسب محروم بود که با ساخت این پارک جنگلی بخشی از نیاز‌های رفاهی مردم ساری و مسافران برطرف می‌شود.
به گزارش فارس؛ رئیس جمهور در سفر نیم روزه به مازندران قرار است در دومین سالگرد درگذشت کردان در این استان شمالی حضور یافت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول