اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

خدمت‌رسانی به محرومان وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: خدمت‌رسانی به محرومان وظیفه همه مسئولان است.

خدمت‌رسانی به محرومان وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی، رضا عبدالملکی در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در یکی از مدارس شهر مشهد هم‌زمان با سراسر کشور اظهار داشت: کمک به محرومان فرصتی است که از جانب خداوند در اختیار بندگان برگزیده‌اش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی پیوسته حضرت علی(ع) به نیازمندان جامعه الگوی همه ما باید باشد، ادامه داد: همان‌گونه که سیره و رفتار آن حضرت نصب‌العین مسئولان ما قرار گرفته است، امدادرسانی به محرومان جامعه نیز همواره باید مورد توجه مسئولان ما قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) خراسان‌رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه «ایران کشور پدیده‌ها و مهد بروز عاطفه‌هاست»، از امدادرسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به 160 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

علی‌اصغر حاجی‌نقی گفت: این تعداد خانواده که درصد قابل توجهی از آنان بی‌سرپرست هستند، به منظور تهیه مایحتاج زندگی خود نیازمند کمک هستند و ما به عنوان خادم محرومان جامعه با همراهی مردم نیکوکار، درصدد رفع نیازهای این قشر از جامعه برآمده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی نیز در همین مراسم درباره حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشن نیکوکاری، گفت: بعد از حماسه 22 بهمن و برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس نهم که نشانی از عزت و عظمت حضور مردم در صحنه انقلاب ایران بود، اکنون نیز مردم باید در یاری رساندن به محرومان جامعه از یکدیگر سبقت بگیرند.

محمدتقی فخریان با بیان اینکه آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری امسال در کنار کمیته امداد امام خمینی(ع) حضور پررنگی داشته، تأکید کرد: خوش‌بختانه در این همکاری موفق شدیم محروم‌ترین نقاط استان از خواف تا جغتای را تحت پوشش قرار دهیم.

وی به کمک‌های مقام معظم رهبری دانش‌آموزان محروم خراسان‌رضوی به مناسبت جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: 200 هزار جفت کفش، مانتو، شلوار، چادر و پیراهن اقلام اعطایی ایشان بود که بین دانش‌آموزان محروم نواحی یک و پنج مشهد توزیع شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول