اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز بارش برف صورت می‌دهد

بی‌محلی تاکسی‌ها به مردم اردبیل

خبرگزاری فارس: در حالی که اردبیل روزهای برفی و سرد خود را آغاز کرده که تا چند ماه آینده هوای نامساعدی در آن حاکم است اما تاکسی‌های این شهر اعتنائی به مسافرین گرفتار در سرما نمی‌کنند.

بی‌محلی تاکسی‌ها به مردم اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که اهالی استان به ویژه شهر اردبیل در این ایام بیشتر سعی می‌کنند از وسایط نقلیه عمومی برای ترددهای روزانه خود استفاده کنند، صاحبان تاکسی‌ها بیشتر از آن که به فکر سوار کردن مسافران باشند به دنبال پیدا کردن مسافران دربستی هستند و همین امر سبب نارضایتی بسیاری از شهروندان در اردبیل شده است.

به هر تقاطع و چهار‌راهی در شهر نگاه می‌کنیم جمعیتی مستاصل را می‌بینیم که از شدت سوز و سرما به سمت تاکسی‌‌های نارنجی‌پوش حرکت می‌کنند تا شاید صاحبان آنها دلشان به رحم آمده و مسافران در برف و کولاک مانده را سوار کنند اما غافل از اینکه صاحبان این نارنجی‌پوش‌ها همچنان نگاهی سوداگرانه به سوار و پیاده کردن دارند.

روایت مردم اردبیل در روزهای سرد سال و پوشیده از برف و یخبندان روایت آنهایی است که در جاده‌هایی گرفتار شده‌اند و هیچکس را توان یاری آنها نیست و گویی در این روزها صاحبان برخی از تاکسی‌ها استراحت و خوابیدن را بر تلاش و کار بیشتر در حمل و نقل مسافران ترجیح داده و اگر راننده منصفی نیز بخواهد در این ایام مسافری را سوار و پیاده کند گاه با دو برابر قیمت به این کار دست می‌زند.

این در حالی است که مدیران تاکسیرانی شهرداری اردبیل مدعی هستند تاکسی‌ها در این ایام با توان مضاعف در اختیار شهروندان هستند اما واقعیت‌ها خلاف این را می‌گوید که نارضایتی‌ها از عملکرد تاکسی‌ها در روزهای برفی و بارانی بیشتر از سایر ایام است.

هرچند صاحبان تاکسی نیز پایین بودن نرخ کرایه‌ها را همیشه مستمسک اقدامات نامناسب خود قرار می‌دهند اما آنچه در این بین مشهود به نظر می‌رسد اینکه اهالی اردبیل در این روزها با توجه به وضعیت کندی تردد و لغزنده بودن خیابان‌ها سعی می‌کنند از تاکسی و اتوبوس‌ها به عنوان وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند بهتر است مسئولین شهری به ویژه سازمان تاکسیرانی در این خصوص سهولت و زمینه تردد آسان‌تری فراهم آورد.

انتهای پیام/2122/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول