اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان در گفت‌وگو با فارس:

لزوم حمایت از مطبوعات محلی / دادن آگهی به کارکنان ادارات شائبه‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: تحت هیچ شرایطی از دادن آگهی و رپرتاژ به مطبوعات محلی توسط ادارات جلوگیری نکرده‌ایم و بر حمایت از نشریات محلی به شکل جدی تاکید می‌کنیم.

لزوم حمایت از مطبوعات محلی / دادن آگهی به کارکنان ادارات شائبه‌برانگیز است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: به شکل جدی از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که مطبوعات آبادان را مورد حمایت قرار دهند.

وی ادامه داد: اینکه برخی ادارات اعلام کنند که فرمانداری مانع دادن آگهی یا رپرتاژ به مطبوعات محلی آبادان شده صحت ندارد.

فرماندار آبادان با اشاره به لزوم تامین هزینه مطبوعات محلی از طریق چاپ آگهی و رپرتاژ خاطرنشان کرد: انتظار جدی ما از دستگاه‌های اجرایی این است که گزارش عملکرد خود را از طریق مطبوعات محلی به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم از خدمات دولت بیش از پیش مطلع شوند.

ایلخاص‌زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ادارات باید در دادن آگهی و رپرتاژ انصاف و عدالت را رعایت کنند، تصریح کرد: اینکه در برخی ادارات خود کارمندان با گرفتن نمایندگی یک نشریه به خود آگهی بدهند شائبه‌برانگیز است و بر خلاف قانون است و ما در واقع به شکل جدی مخالف این گونه کارکردهای غیر قانونی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکید جدی ما اولویت قراردادن مطبوعات محلی آبادان برای چاپ هرگونه آگهی است، گفت: توصیه اکید ما به مدیران اجرایی تقسیم برابر و عادلانه آگهی‌ها و رپرتاژها بین مطبوعات محلی و پرهیز از تبلیغات شائبه‌برانگیز و تعهدآور است.

فرماندار آبادان در ادامه با اشاره به لزوم رعایت انصاف و انتقاد سازنده توسط رسانه‌ها به ویژه مطبوعات محلی گفت: تخریب و تخطئه کردن بی‌انصافانه خدمات دولت بر خلاف اخلاق و انصاف رسانه‌ای است و انتظار ما از مطبوعات محلی آبادان انتقاد سازنده بر اساس واقعیت‌های موجود و همچنین دیدن نیمه پر لیوان است.

وی افزود: اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران ایجاب می‌کند از تخریب شخصی افراد و مسئولان خودداری کنند و بر اساس انصاف و وجدان کاری در عین حالی که نقاط مثبت را منعکس می‌کنند انتظارات و مطالبات به حق مردم را نیز برای اطلاع مسئولان با هدف حل مشکلات آنها منعکس کنند.

انتهای پیام/2329/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول