اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

جامعه مطبوعاتی آبادان و خرمشهر درگذشت نادر دریابان را تسلیت گفتند

خبرگزاری فارس: جامعه مطبوعاتی آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای درگذشت نادر دریابان خبرنگار دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

جامعه مطبوعاتی آبادان و خرمشهر درگذشت نادر دریابان را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب خوزستان، جامعه مطبوعاتی آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای که به امضای سرپرستان خبرگزاری‌های فارس و مهر و همچنین مدیران مسئول هفته‌نامه‌های محلی آبادانی‌ها، جزیره، اروند، ارمغان بازار و ... رسیده است ضمن ابراز تأسف از در گذشت مرحوم دریابان عنوان کردند: خبر تأسف‌بار درگذشت جانباز و پژوهشگر دوران دفاع مقدس مرحوم نادر دریابان جامعه رسانه‌ای آبادان و خرمشهر را داغدار کرد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم دریابان در عرصه مطبوعات و رسانه‌ای خرمشهر و آبادان در طول دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن نیز آمده است: مرحوم دریابان با قلم شیوا و رسای خود دست‌نوشته‌ها و گزارش‌های ابتکاری و بسیار خلاقانه‌ای را در روزهای دفاع مقدس از رزمندگان جبهه‌های حق بر علیه باطل می‌نگاشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: علاوه بر آن، این خبرنگار خرمشهری در طول سال‌های پس از جنگ نیز گزارشات بسیار جالبی از مشکلات این شهر در دوران بازسازی نگاشته است.

در پایان این بیانیه نیز ضمن تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم دریابان به جامعه رسانه‌ای برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای خانواده داغدارشان نیز صبر جزیل آرزو شده است.

انتهای‌پیام/72008/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول