اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جمع‌بندی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان یزد اواخر دی‌ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد استان یزد گفت: اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی خبرگزاری‌های استان یزد اواخر دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان یزد اواخر دی‌ماه برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بهرام عبدالحسینی اظهار داشت: 279 نفر با 574 اثر در اولین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی خبرگزاری‌های استان یزد شرکت کرده اند.

وی افزود: در بخش خبر 96 اثر توسط 43 نفر ارائه شده که 20 خبر مربوط به نشریات و 12 خبر از خبرگزاری بیشترین آثار

شرکت‌کننده را دارند.

مدیرکل ارشاد استان یزد ادامه داد: 87 گزارش از 44 نفر و 25 رسانه به جشنواره رسانه‌های یزد ارسال شده که نشریات با 12 اثر و خبرگزاری ها با هشت اثر بیشترین آمار را دارند.

عبدالحسینی افزود: در بخش سر مقاله و یادداشت 69 اثر از 30 نفر و در بخش مقاله نیز 54 اثر از 25 نفر و 16 نشریه به جشنواره ارسال شده است.

وی یادآور شد: در بخش مصاحبه 45 اثر از 22 نفر از 11 خبرگزاری و نشریه و در بخش گزارش تصویری 13 اثر و در بخش تیتر نیز 69 اثر از 32 نفر دریافت شده است.

عبدالحسینی گفت: در بخش طنز 20 اثر از 9 نفر و در بخش صفحه آرایی نیز 39 اثر از 16 نفر دریافت شده و در بخش ویژه نیز 79 اثر دریافت شده که 29 اثر مربوط به زندگینامه و شخصیت حجت‌الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد، 16 اثر در مورد سال تولید ملی و 34 اثر نیز مربوط به فرهنگ بومی و صنایع دستی استان یزد است.

مدیرکل ارشاد استان یزد خاطرنشان کرد: آثار شرکت‌کنندگان به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسا‌نه‌ها ارسال شده و هنوز نتایج به این اداره کل اعلام نشده است.

وی افزود: اختتامیه جشنواره در دیماه و بعد از ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود و رایزنی‌ها برای دعوت از معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این مراسم در حال انجام است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول