اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد:

گفتمان اغراق و تملق به وجهه رسانه‌ها آسیب می‌رساند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: روی آوردن رسانه به گفتمان اغراق و تملق به وجهه آنها آسیب رسانده و رسانه را از رسالت اصلی که انعکاس مشکلات مردم است، باز می‌دارد.

گفتمان اغراق و تملق به وجهه رسانه‌ها آسیب می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌محمد دانشی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش پنجمین سرای ‌روزنامه‌نگاران کشور در مرکز کهگیلویه و بویراحمد نقش و رسالت رسانه‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها و جنگ رسانه‌ای در جهان این قرن، به قرن رسانه و تکنولوژی نام‌گذاری شده است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و فرهیختگان کهگیلویه و بویراحمد رسانه را یک نوآوری و تابع فرهنگ دانست و گفت: گفتمان‌ها و برنامه‌های رسانه‌ها ویژه بوده و به منظور پویایی فرهنگ ارتباطات است.

این فعال سیاسی_فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این نکته که مطالب رسانه‌ها باید عاری از  گفتمان اغراق و تملق باشد، عنوان کرد: رسانه‌ها به جای غلطیدن در این ورطه ناصواب باید رابط میان دولت و ملت باشند و مشکلات مردم را منعکس کنند.

دانشی به کمبودها و مشکلات رسانه‌های مکتوب و سایبری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ظرفیت و پتانسیل بالایی در این استان برای کارهای خبری وجود دارد که باید توسط مسئولان کشوری به‌ویژه وزارت ارشاد به آن‌ها توجه شود.

سرپرست روزنامه کیهان در استان کهگیلویه و بویراحمد تکثر مخاطبان را بهترین حالت برای رسانه‌ها و مطبوعات دانست و گفت: پرسش‌گری از مسئولان و پاسخ‌گویی به مردم وظیفه رسانه‌ حرفه‌ای و متعهد است.

وی مهم‌ترین مشکلات حوزه خبری در کهگیلویه و بویراحمد را عدم توانایی پرداخت حق‌الزحمه خبرنگاران، کمبود سرمایه در گردش، عدم اسپانسر مالی، افزایش هزینه‌ها و ملزومات چاپی ذکر کرد و گفت: بحث عدالت با مساوات بسیار فرق دارد و از مسئولین ارشد کشوری و استانی انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات فرهنگی با نگاه عدالت‌محور به حوزه‌های خبری استان‌ها این مشکلات را کاهش دهند.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول