اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه انتقال خون آذربایجان غربی:

رسانه‌ها مردم را برای اهدای خون ترغیب کنند

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه انتقال خون آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی اقشار مختلف مردم را برای اهدای خون ترغیب کنند تا همه برای مشارکت در این زمینه علاقه‌‌مند شوند.

رسانه‌ها مردم را برای اهدای خون ترغیب کنند

امیر اولیایی‌رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افرادی که در رسانه‌های جمعی برای انجام وظیفه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌‌سازی اهتمام می‌کنند باید در این زمینه هم مشارکت فعال داشته و اقشار مختلف مردم را برای شرکت در این امر خداپسندانه تشویق کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز درمانی در سطح استان توسعه یافته و متعاقب آن میزان درخواست خون و فرآورده‌های خونی مختلف نیز افزایش یافته از طرف دیگر جمعیت کل استان با افزایش برابر است نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در جامعه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

اولیایی‌رضایی با بیان اینکه لازم است در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی وارد عمل شویم، ادامه داد: بیشترین بار تأمین خون استان بر مرکز استان ارومیه متمرکز شده که روند کنونی به اصلاح جدی نیاز دارد و لازم است مردم مناطق مختلف استان در زمینه اهدای خون وارد عمل شوند.

مدیر پایگاه انتقال خون آذربایجان غربی ابراز داشت: انتظار داریم مردم همه شهرهای استان اعم از مرد و زن در امر اهدای خون مشارکت فعال داشته و در راستای عمل به این وظیفه شرعی و اجتماعی خود گام‌های بلندی بردارند و دیگران را نسبت به اهمیت به این موضوع آگاه کنند.

وی با اظهار به اینکه عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از خدمات این پایگاه استقبال بی‌نظیری را به عمل آوردند، ادامه داد: میزان اهدای خون نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته بود که انتظار وجود دارد در همه ایام سال مردم نوع‌دوست استان در این ارتباط قدم بردارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از همه مردم استان این انتظار وجود دارد که علاوه بر اینکه در مناسبت‌های مختلف اعم از محرم و صفر در راستای اهدای خون مبادرت می‌کنند بلکه در همه ماه‌های سال مشارکت بیشتر و مؤثرتری را به منصه ظهور رسانده و به این ترتیب این سازمان را در تأمین یکی از مهم‌ترین داروهای حیاتی بیماران که خون است یاری کنند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول