اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز:

نقش رسانه‌ها در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی مهم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: نقش رسانه‌ها در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی مهم است.

نقش رسانه‌ها در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی مهم است

احمد جبارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز گفت: در جنگ فرهنگی امروز، با توجه به توطئه‌های دشمن همه باید با مشارکت در نبردی جدی با تبلیغات دشمن آماده باشند.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز عنوان کرد: تعامل با اصحاب رسانه و انتقال آگاهی به مردم و همچنین مشارکت گرفتن از مردم در توسعه زیرساخت‌های امنیتی دارای اهمیت فراوان است.

جبارزاده افزود: باید مسائل اجتماعی به خوبی ارزیابی شود، هرچند مطمئن هستیم، مردم ولایتمدار و مؤمن همواره در کنار مسئولان با هوشیاری مسائل را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی در جامعه تصریح کرد: در حال حاضر جامعه ما جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و با جنگی به مراتب خطرناک‌تر مواجه است و آن جنگ فرهنگی علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است و دشمن در این شرایط دست از آشوب بر نمی‌دارد.

وی با تأکید بر بینش و بصیرت کافی در میان جامعه خاطرنشان کرد: همه ما باید آگاهانه هر نوع گزارش موجود در مورد قاچاق مواد مخدر، اختلافات، ناهنجاری‌ها و جرائم را ارائه دهیم و با راهکارهای تخصصی با هرگونه بحران جدی به مقابله بپردازیم.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: وظیفه و رسالت مهم نیروی انتظامی، امانت‌داری از این لباس مقدس، ایجاد امنیت و حفاظت از جان و مال مردم است که در راستای دستیابی به اهداف خود قطعاً به تعامل با رسانه‌ها نیازمند هستیم.

وی در زمینه همراهی اصحاب رسانه با برنامه‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی اهمیت فراوانی در کاهش ناهنجاری‌ها دارد و اصحاب رسانه با لباس مقدس خود در هوشیاری جامعه، رسالتی بزرگ‌تر در هوشیاری و فرهنگ‌سازی دارند.

جبارزاده امنیت نسبی در شهرستان را حاصل تلاش و حضور مؤثر خدمتگزاران نیروی انتظامی و مردم برشمرد و عنوان کرد: با عنایت خداوند و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و همچنین مشارکت‌‌های مردمی و اصحاب رسانه آرامش و امنیت خوبی را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

وی پیروی از مکتب شیعه را عاملی مهم در ارتقای فرهنگ درست زندگی کردن دانست و گفت: مردم ما شیعه اهل بیت(ع) هستند و قطعاً با پیروی از این مکتب ارزشمند می‌توان از بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه جلوگیری کرد.

وی یکی از دغدغه‌های مهم نیروی انتظامی را شیوع مصرف موادمخدر در میان جوانان عنوان کرد و افزود: پیرامون مصرف موادمخدر بایدها و نبایدهای بسیاری وجود دارد، اما آن چه در این میان دارای اهمیت است، خانواده است و برای پیشگیری باید از بطن خانواده شروع کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز اظهار داشت: اگر خانواده‌ها خود را در برابر شیوع موادمخدر و یا هر نوع ناهنجاری بیمه کنند، بی‌شک جامعه‌ای پاک و سالم خواهیم داشت، از این رو نباید نقش خانواده را کمرنگ دید و با بی‌توجهی به این کانون مهم، تنها به دنبال ایجاد امنیت و سلامت در جامعه باشیم.

جبارزاده خاطرنشان کرد: طرح‌های بسیاری برای بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در کاهش جرائم وجود دارد، همچنین آگاهی مردم از قوانین اهمیت بسزایی در مقابله با ناهنجاری‌ها دارد.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول