اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین خواستار شد

دعوت از افراد با صلاحیت در مناظره‌ها / القای فضای امید در رسانه ملی

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: صدا و سیما باید در برنامه‌هایی همچون مناظره‌ها با دعوت از افراد با صلاحیت، فضای امید را در جامعه ترویج کند.

دعوت از افراد با صلاحیت در مناظره‌ها / القای فضای امید در رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در متن این بیانیه آمده است: در بزنگاهی که برخی کش‌مکش‌های سیاسی بین مسئولان عالی‌رتبه نظام به دست‌آویزی برای معاندان این حکومت الهی مقتدر و در عین حال مظلوم مبدل گشته، اقدامات تعجب‌آور رسانه ملی در هموار کردن مسیر حرکت این موج شوم و در اختیار قرار دادن آنتن یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما به افراد معلوم‌الحال که به اعتراف خودشان هیچ حد و مرزی را با جریان برانداز قائل نیستند، بار دیگر به استخوانی در گلوی دلسوزان انقلاب تبدیل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرافت مردمان این مرز و بوم بسیار بالاتر از آن است که افرادی سست ایمان و سینه چاک امپریالیسم که روزی این شهروندان عزیز را «لشگر قابلمه به دست‌ها» می‌نامیدند، به دفاع از حقوق به اصطلاح شهروندی که دیکته شده اربابان غربی آنهاست بپردازند و اساسا محل بحث همین جاست که این حقوق در چه زمانی پایمال شده است؟ آیا این مدعیان توسعه سیاسی نبودند که تمام هم و غمشان را معطوف ایجاد تنش سیاسی در بین نخبگان و فضاهای دانشگاهی کرده و از قاطبه‌ اقشار جامعه غافل شدند؟

در خاتمه این بیانیه آمده است: در روزگاری که متأسفانه نمک خوردن و نمکدان شکستن به رویه‌ای معمول در بین برخی مدیران کشور تبدیل شده و منویات راهگشای رهبر فرزانه انقلاب جامه عمل پوشانده نمی‌شود، بسیج دانشجویی به عنوان میعادگاه افسران جوان جبهه جنگ نرم، دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب و عزت غیور مردان و زنان میهن عزیز اسلامی را بر خود فریضه دانسته و تا رساندن این امانت‌گران به صاحب حقیقی‌اش حتی یک گام از مواضع به حق ولی امر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) عقب نخواهند کشید.

انتهای پیام/2667/ت/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول