اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهش‌سرای رفسنجان:

پژوهش‌سرای رفسنجان 126 عضو نانو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس بخش دختران پژوهش‌سرای امام محمد باقر (ع) رفسنجان گفت: این پژوهش‌سرا 126 عضو نانو دارد که این اعضای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه هستند.

پژوهش‌سرای رفسنجان 126 عضو نانو دارد

بتول وزیتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با بیان اینکه پژوهش‌سرای امام محمد باقر (ع) فعالیت‌های زیادی در بخش دختران و پسران دارد، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی کامپیوتر، رباتیک و ... و دایر کردن انجمن نجوم از جمله فعالیت‌های این پژوهش‌سرا است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین و بهترین پیشرفت‌های پژوهش‌سرا برگزاری سمینارهای نانوتکنولوژی است، ادامه داد: نانو علم جدیدی محسوب می‌شود و در حال حاضر موضوع اکثر پایان‌نامه‌های دانشجویی است.

وزیتن تصریح کرد: آن‌ چه که دیده می‌شود، رفسنجان را در این زمینه مستعد نشان داده به طوری که سال گذشته، نخستین سال برگزاری سمینار نانو در شهر رفسنجان بود، 126 نفر عضو شدند و موجب شگفتی است.

وی با اشاره به اینکه این اعضا دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه بودند و امسال در بخش دانشجویی نیز گردهمایی برگزار و عضوپذیری انجام می‌شود، بیان کرد: این نهاد گردهمائی‌ها و کارگاه‌های آموزشی خود را در سه بخش دانش‌آموزی، دبیران و دانشجویان ارائه می‌دهد.

وزیتن به برنامه‌های آموزشی گردهمائی نانو در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فردا عصر نشست دانشجویی در دانشگاه ولیعصر (عج)، صبح دوشنبه هفته جاری گردهمائی ویژه پسران و عصر آن ویژه دبیران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان علم نانو می‌توانند همه روزه برای ثبت‌نام به پژوهش‌سرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/80016/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول