اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

توجه بخش‌های مختلف فارس به فناوری نانو

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: بخش‌های مختلف در این استان، باید بیش از گذشته استفاده از فناوری نانو را مورد توجه قرار دهند.

توجه بخش‌های مختلف فارس به فناوری نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بیان اینکه ورود فناوری‌های جدید به این استان با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، اظهار داشت: طی چند روز آینده، تاثیرات به‌کارگیری فناوری نانو در بخش‌های مختلف در استان فارس، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فناوری نانو علم دنیای جدید است و تاثیرات بسیار بالایی در زندگی انسان‌ها می‌گذارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در استفاده از فناوری نانو، طی چند سال گذشته، از رتبه 145 در دنیا به رتبه نهم رسیده است که این موضوع نشان دهنده اهتمام ویژه مدیران کشور به این فناوری است.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: بخش‌های مختلف در این استان، باید بیش از گذشته استفاده از فناوری نانو را مورد توجه قرار دهند.

در ادامه این جلسه نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه راهبردی برای مدیریت استان فارس نه یک انتخاب بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان فارس باید با توجه به اهمیت این موضوع، اهتمام ویژه‌ای به حاکمیت نگاه راهبردی در برنامه‌های خود داشته باشند.

جمشید جعفرپور با تاکید بر اهمیت جایگاه و تصمیمات شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان، خواستار ارائه اطلاعات لازم در زمینه دستور کار جلسه، در فرم‌های مشخص، به اعضای این شورا شد.

در این جلسه گزارشی از طرح ایجاد تفاهمنامه مهارت‌آموزی دانشجویان در کارگاه‌های استان فارس با همکاری دانشگاه شیراز، توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ارائه شد و کلیات آن برای تهیه آیین‌نامه‌ها و ضوابط اجرایی، به تصویب اعضا رسید.

همچنین در این جلسه طرح‌های پیشنهادی کارگروه تخصصی اشتغال استان فارس برای استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، مطرح شد و به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه رسید.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول