اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

رتبه دوم کرمان ‌در المپیاد نانو

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: سال گذشته استان از نظر کمی رتبه دوم کشور را در زمینه شرکت در المپیاد نانو کسب کرده است.

رتبه دوم کرمان ‌در المپیاد نانو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی بعد از ظهر امروز در همایش نانو ویژه دانش‌آموزان متوسطه دختر‌ اظهار داشت: آن چه که در علوم اتفاق می‌افتد، کشف نیست، بلکه تازه به اسرار جهانی دست می‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه ‌یکی از کارهای خوب دولت این بود که رسما باشگاه فناوری نانو در نهاد ریاست جمهوری برای ترویج فرهنگ نانو در جامعه افتتاح شد، گفت: ‌بهترین راه ترویج علم نانو در مدرسه‌ها است.

شیخ‌بهایی ابراز داشت: ‌سه سال گذشته تعداد کمی از دانش‌آموزان‌‌‌ در المپیاد نانو در استان کرمان شرکت کردند‌ که در بین استان‌های کشور رتبه آخر را دارا بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته استان کرمان از نظر کمی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اذعان داشت: سال جاری از شما دانش‌آموزان انتظار داریم که رشد حساب شده‌ای در شرکت المپیاد علمی نانو داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جاری رشد کیفی ‌داشته باشیم و رشد کیفی به این معنا است که بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات کسب کنیم.

انتهای پیام/ 80018/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول