اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد خراسان شمالی خبر داد

تمدید فراخوان جشنواره ملی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید زمان پذیرش مقالات برای جشنواره ملی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی خبر داد.

تمدید فراخوان جشنواره ملی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار در این جشنواره در راستای ایجاد زمینه برای شرکت عموم افراد علاقمند 10 روز دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی امری بدیهی است، گفت: امروزه قرآن تمام عرصه‌ها را در بر گرفته و باید برای سعادتمندی بشریت این کتاب آسمانی سرلوحه کارها قرار بگیرد.

هدایتی همچنین با اشاره به اینکه این جشنواره علاوه بر خراسان شمالی در 21 استان دیگر با موضوعات شعر، قصه، دفاع مقدس و ... برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای برگزاری جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی در خراسان شمالی از ماه‌ها قبل ستاد و کمیته‌های ذیل آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اکنون 200 مقاله از 22 استان به این جشنواره ملی ارسال شده است، گفت:‌ انتظار می‌رود تا با افزایش اطلاع رسانی‌ها، تعداد مقالات ارسالی به این جشنواره به بیش از 200 مقاله برسد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: البته در این راستا اطلاع رسانی‌هایی از طریق دانشگاه‌ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها انجام شده اما انتظار می‌رود تا به خاطر نقش اجتناب ناپذیر قرآن بر فرهنگ عمومی، آثار پژوهشی بیشتری در حوزه قرآن به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای کتابت قرآن در حاشیه برگزاری این جشنواره خبر داد.

هدایتی با تاکید بر اینکه این جشنواره به طور حتم در ابعاد فرهنگی خروجی‌های لازم را خواهد داشت، گفت: آثار ارسالی به این رویداد فرهنگی در قالب کتابی انتشار و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، جشنواره ملی تأثیر قرآن بر فرهنگ عمومی هشت بهمن امسال به مدت یک روز در بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول