اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

کم‌توجهی به معنای قرآن سران عرب را با استعماگران هم‌پیمان کرد

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: کم توجهی سران عرب به معنی واقعی قرآن، آنان را با کشورهای غربی هم‌پیمان کرد.

کم‌توجهی به معنای قرآن سران عرب را با استعماگران هم‌پیمان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی صبح امروز در پنجمین همایش قرآنی کارکنان ناجا در مازندران در جمع پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌هایشان اظهار داشت: نعمت برخورداری از نظام و فضای پاک و قرآنی در کشور به برکت اقدامات امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز در کشور فراهم شد.

وی به اهمیت نقش قرآن در جامعه اسلامی و زندگی بشر اشاره و تصریح کرد: قرآن همه سرمایه مردم جهان است و قرآن در حقیقت سبک زندگی دینی و انسانی را به ما می‌آموزد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه تاکید کرد: معنوی‌ترین جلسات زندگی ما در محفل قرآن برگزار می‌شود و با وجود گذشت چندین هزار سال از نزول قرآن این سند محکم الهی هنوز دست نخورده است و هر حرف و کلمه‌اش دارای معنای قوی و کامل است.

این مسئول با اشاره به چاپ و تکثیر قرآن توسط کشور عربستان بیان داشت: سران عرب با اینکه قرآن را خوب می‌خوانند و آن را از حفظ هستند، ولی به معنی واقعی قرآن پی نبردند و به همین خاطر است که با آمریکا و ایادی غرب دست در دست یکدیگر گذاشتند.

وی با اعلام اینکه عدم توجه سران کشورهای اسلامی به معنای واقعی قرآن باعث شد که با کشورهای غربی هم پیمان شوند و این نکته‌ای است که برای همه ما باید درس عبرتی شود و در معنی قرآن و به کارگیری آن در زندگی نیز اهتمام داشته باشیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر مبین بر وجود 10 میلیون حافظ قرآن در کشور بیان داشت: سهم ناجا از جمعیت کل کشور حدود یک هفتم است و تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه حفظ قرائت قرآن در ناجا شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اعلام اینکه در طول چهار سال گذشته تاکنون حدود 258 هزار نفر شرکت کننده در مسابقات مختلف قرآنی از جانب ناجا در کشور شرکت کردند، تاکید کرد: حفظ قرآن باید مقدمه‌ای برای فهم و عمل به این کتاب آسمانی باشد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حکمتی‌پور به اقدامات انجام شده در زمینه قرائت، حفظ و فهم قرآن در نیروی انتظامی مازندران اشاره کرد.

انتهای‌پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول