اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

دانش‌آفرینی راه توسعه ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه دانشگاه باید به دنبال افزایش رشد علمی و پژوهش باشد، گفت: دانش‌آفرینی تنها راه موفقیت و توسعه ملی است.

دانش‌آفرینی راه توسعه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر اعمال انسان را عامل نزدیکی به قرب الهی دانست و اظهار کرد: باید در انجام امور محوله به لحاظ دینی و رفتار سازمانی به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خداوند را به‌همراه داشته باشد.

امام جمعه سیاهکل، ابراز کرد: اگر در زندگی، انسان اخلاص را پیشه کند و آخرت را در نظر داشته باشد به آنچه که رضایت خداوند را در بردارد دست می‌یابیم.

وی با گرامیداشت 25 آذر روز پژوهش، افزود: امروز دانش‌آفرینی تنها راه موفقیت است و هرچه آموزش بیشتر و با کیفیت بهتر ارائه شود توسعه ملی سریع‌تر صورت می‌گیرد.

به گفته شیدایی، دانشگاه باید در کنار تولید دانش به طراحی و تبیین‌ کارهایی بپردازد که به رشد علمی و پژوهشی در تمام بخش‌های علمی کشور منجر شود.

وی با تسلیت شهادت آیت‌‏الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه‏ خاطرنشان کرد: شهید مفتح صدای رسایی برای اسلام و تفکر ناب اسلام محمدی (ص) بود.

خطیب جمعه سیاهکل، با اشاره به گزارشى از مهم‌ترین اجلاس بیدارى اسلامى‏ در تهران، اذعان کرد: بیدارى اسلامى در دنیا بار دیگر عظمت و منزلت اسلام را ثابت کرد و تردیدی نیست که اساتید دانشگاه در این بین نقش مهمى داشته است و در بیدار کردن مردم علیه ظلم و استبداد بسیار تلاش کرده‌‏اند.

وی در ادامه با قدردانی از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان سیاهکل، خاطرنشان کرد: به برکت سپاه و بسیج آرامش در کشور حکم‌فرماست.

شیدایی با بیان اینکه رزمایش بیت‌المقدس توانمندی‌های رزمی بسیاری به نمایش گذاشت، یادآور شد: جا دارد از تلاش‌های سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل در برگزاری این رزمایش تشکر و قدردانی شود.

وی در پایان استاندار گیلان را فردی ارزشی و توانمند در مدیریت استان خواند و از وی خواست با تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری در استان حمایت‌های بیشتری از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داشته باشد.

انتهای پیام/2300/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول