اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

مسئولان از رویکرد دشمنی نسبت به یکدیگر دوری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر مسئولان باید با دوری از رویکرد دشمنی نسبت به یکدیگر زمینه رفع مشکلات مردم را با وحدت و همدلی فراهم کنند.

مسئولان از رویکرد دشمنی نسبت به یکدیگر دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: تقوا به عنوان یک امر خطیر و سرنوشت ساز در زندگی بشر مطرح است و همگان باید این اصل مهم را در تمامی شئونات زندگی خود مد نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: بحث تبلیغ در دین اسلام از جایگاه فاخری برخوردار است تا آنجایی که پیامبر اکرم (ص) هدف از برانگیخته شدن خود را تبلیغ دعوت مردم به یکتاپرستی ذکر کرده‌اند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به جایگاه برجسته رسانه‌ها در دنیای امروزی گفت: در حال حاضر تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها، قدرت و توانایی خود را برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده به‌کار گرفته‌اند و این امر باید مد نظر همگان باشد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دیدار هفته گذشته مدیران و مسئولان شهرستان شهرضا با حضرت آیت‌الله العظمی محمد ناصری تصریح کرد: ایشان وظیفه دو قشر روحانیون و مدیران را در جامعه کنونی حساس‌تر از همیشه ذکر کردند و بر لزوم سعه‌صدر روحانیون در قبال مردم تأکید داشتند.

یعقوبی با اشاره به مناسبت 26 آذر سال روز حمل و نقل افزود: در حال حاضر قشر تلاشگر راننده به عنوان یکی از مؤثرترین اقشار جامعه مطرح است و همگان باید قدردان زحمات این انسان‌های بی ادعا باشند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر مفتح(ره) و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: در دنیای امروزی حوزه و دانشگاه در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی نقش محوری و بنیادین ایفا می‌کنند و بدون شک تحقق وحدت بین این دو مجموعه ثمرات گسترده‌ای را برای کل جامعه در بر دارد.

خطیب جمعه شهرضا با تشریح لزوم ایجاد وحدت و همدلی بین مجموعه مسئولان گفت: ایجاد وحدت بین مسئولان مهم‌ترین لازمه‌ اصلاح جامعه است و در حال حاضر نیز تمامی مسئولان و دست اندرکاران باید با وحدت رویه زمینه رفع مشکلات و نارسایی‌های موجود در جامعه را مهیا کنند.

انتهای پیام/23001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول