اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبرنژاد در گفت‌وگو با فارس:

فکر شکست در کشتی را نداشتم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی داماش صدرا بابل پس از شکست تیمش مقابل تیم جوان شهدای ساری گفت: به هیچ عنوان فکر شکست مقابل شهدای ساری را نمی‌کردم زیرا باورم این بود که با تیم دوم هم می‌توانیم پیروز شویم.

فکر شکست در کشتی را نداشتم

تقی اکبرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به اینکه با تیم دوم خود در این رقابت حضور یافتیم، کشتی‌گیرانم حریفان مقابل خود را دست کم گرفتند.

وی افزود: در این دیدار به کشتی‌گیران اصلی خود استراحت دادم تا در مسابقات مهم‌تر روی تشک حاضر شوند.

سرمربی کشتی داماش صدرا بابل گفت: کشتی‌گیران در هر هفت وزن رقابت جالب و نزدیکی با هم داشتند که فکر می‌کنم هر هفت کشتی از حساسیت خاصی بین تماشاگران و کادر فنی دو تیم برخوردار بود.

اکبرنژاد تصریح کرد: به هیچ عنوان فکر شکست مقابل شهدای ساری را نمی‌کردم زیرا باورم این بود که با تیم دوم هم می‌توانیم پیروز شویم.

سرمربی داماش صدرا بابل با انتقاد از چند کشتی‌گیر خود یادآور شد: کشتی‌گیران جوان ساری با تعصب و غیرت کشتی گرفتند و موجب پیروزی تیم خود شدند اما در مقابل کشتی‌گیرانم در چند وزن ضعیف کار کردند.

وی گفت: داوران این مسابقه نیز در چند صحنه اشتباه داشتند که موجب اعتراض کادر فنی تیم به نحوه قضاوت داوران این دیدار شد.

اکبرنژاد در ادامه افزود: تیم داماش صدرا بابل از مدعیان قهرمانی است و تیم فقط برای کسب عنوان قهرمانی بسته شد.

سرمربی کشتی داماش صدرا بابل با تمجید از کشتی‌گیران جوان ساری اظهار داشت: در مسابقه‌ هفته آینده در بابل مقابل شهدای ساری به میدان می‌رویم که سعی داریم در حضور تماشاگران خودی این شکست را جبران کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تماشاگران زیادی از این مسابقه در سالن حضور یافتند و امیدوارم که کشتی‌های خوبی را تماشا کرده باشند.

به گزارش فارس، تیم داماش صدرا بابل در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور که در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مهمان شهدای ساری بود چهار بر سه مغلوب این تیم در شهرآورد مازندران شد.

انتهای پیام/86005/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول